تماشای سه نسل از یوزپلنگ‌ها در منطقه حفاظت شده توران ۸۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است آمار ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش آموزان کلاس دهم کاهش داشته است استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر برای سفر به مشهد | نه بلیت قطار است نه هواپیما! آیا آبله میمونی، کووید جدید است؟ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع مشکلات زیست محیطی نیازمند اجماع ملی است بدهی هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بیمه‌ای به داروخانه‌های خراسان رضوی + فیلم ۱۱ کاروان زائران پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند (۵ شهریور ۱۴۰۳) مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان‌رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش‌از هزار مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز اربعین ۱۴۰۳ انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم شوق خدمت در هوای ۵۰ درجه عراق | بهره‌مندی ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات روزانه موکب «شهدای طرقبه» + فیلم و عکس نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه
سرخط خبرها

مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر برای سفر به مشهد | نه بلیت قطار است نه هواپیما!

  • کد خبر: ۲۴۷۳۶۳
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر برای سفر به مشهد | نه بلیت قطار است نه هواپیما!
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ بلیت قطاری در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار داده نشده است. بلیت هواپیما نیز همانند گذشته با کمبود مواجه شده و زائران به سختی بلیت پیدا می‌کنند.

فرهاد دوایی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت بلیت‌های قطار برای زائرانی که قصد تشرف به مشهد را در دهه پایانی صفر گفت: متاسفانه هیچ بلیت قطاری در اختیار آژانس‌های مشهدی قرار داده نشده و نتوانسته‌اند به مشتریان و مسافران خود خدمات بدهند. اعلام کرده‌اند که افراد عادی می‌توانند مستقیما بلیت قطار خریداری کنند، اما باز هم افراد عادی در خرید بلیت قطار عاجز مانده و به ما مراجعه می‌کنند که ما هم بلیتی برای فروش نداریم.

وی با اشاره به وضعیت پرواز‌ها در دهه پایانی صفر تاکید کرد: کماکان دچار کمبود هواپیما هستیم. پرواز‌ها به شدت کم است و بلیتی وجود ندارد، مگر اینکه زائران به زحمت بتوانند بلیت پیدا کنند.

دوایی ادامه داد: در حال حاضر عرضه و تقاضا با یکدیگر هم‌خوانی ندارد. ایرلاین‌ها اکثر پرواز‌های خود را به مسیر‌های خارجی مانند مسیر نجف اختصاص می‌دهند. بلیت مسیر‌های خارجی مانند عراق ۶ تا ۸ میلیون تومان قیمت دارد. با این نرخ‌ها برای ایرلاین‌ها اختصاص هواپیما به مسیر‌های خارجی به‌صرفه‌تر از مسیر‌های داخلی است. از همین رو کمبود هواپیما داریم. اگر معضل عرضه و تقاضا حل شود، تمام معضل ما برای کمبود هواپیما حل خواهد شد.

وی در خصوص نرخ مصوب بلیت‌های هواپیمایی گفت: نرخ مصوب بلیت هواپیما از تهران به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. انجمن حمل و نقل شرکت‌های هواپیمایی برای هر مسیری نرخ مصوب را اعلام کرده است، اما با این نرخ مصوب بلیتی پیدا نمی‌شود.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی افزود: در روز‌های آتی قطعا شاهد تخلف برخی از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی خواهیم بود، همانطور که در ایام اربعین شاهد تخلف برخی آژانس‌ها بودیم، اما آژانس‌های ما در مشهد تخلفی نداشته‌اند، چون بلیتی وجود نداشته که بتوانند تخلف کنند!

دوایی اظهار کرد: از روز چهارشنبه ۵ تیم ۴ نفره در سطح شهر مشهد توزیع خواهند شد تا از تمام آژانس‌های مسافرتی اطراف حرم رضوی نظارت و بازرسی داشته باشند. همچنین آژانس‌های تمام بازار‌های بزرگ مشهد نیز رصد خواهند شد.

وی بیان کرد: اکثر تخلفاتی که صورت می‌گیرد در حوزه دفاتر مسافرتی غیرمجاز است که بلیت فیک و قلابی در اختیار مردم قرار می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->